Kundeservice

Kundeservice

hello@ydalir.no
+47 481 33 100

Telegrafdirektør
Heftyes vei 99
4021 Stavanger

Ofte stillte spørsmål

Hvordan avbestiller jeg?

Du kan enkelt og gratis avbestille dine bestillinger som er gjort direkte med oss frem til 24 timer før innsjekk. Det gjør du ved å sende en mail til hello@ydalir.no med referansenummeret ditt eller kontakt oss på +47 481 33 100. Har du bestilt oppholdet ditt via en tredjepartskanal, reisebyrå eller lignende må avbestillingen skje via dem. Vennligst kontakt ditt bookingsted for nærmere informasjon.

Hvor ligger hotellet?

Hotellet ligger midt i mellom NRK Rogaland, Oljedirektoratet og UiS med nær tilknytning til flotte turområder på Ullandhaug. Besøksadressen vår er Telegrafdirektør Heftyes vei 99, 4021 Stavanger.

Ydalir Hotel Map

Har dere treningsrom?

Vi ønsker å tilby det beste til våre gjester og vi har dermed inngått et samarbeid med Stavangers beste treningssenter SIS Sportssenter. Dette senteret ligger 5 minutter gange unna hoteller og ta kontakt med resepsjonen for hvordan du kan få tilgang til senteret.

Har dere room service?

Vi har i utgangspunktet ikke room service, men ta gjerne kontakt med resepsjonen på hello@ydalir.no hvis du har noen ønsker.

Har dere gratis internett?

Hos oss kan du benytte deg av vårt åpne og gratis nettverk på hele hotellet til enhver tid. Hastigheten på vårt gjestenett er 30/30 mbps og hvis du har behov for en egen linje så ta kontakt med oss på hello@ydalir.no.

Har dere vaskerom for personlig bruk?

Alle langtidsboende har tilgang til vårt vaskerom 24/7 og vi tilbyr både vaskemaskin og tørketrommel til egen disposisjon.

Har dere strykejern/strykerom?

Vi har strykejern i 2. etasje og strykebrett til utlån. Ta kontakt med resepsjonen.

Har dere hårfønere?

Alle rom har hver sin hårføner i skapet i gangen. Av forskjellige grunner kan hårfønere være viktigere for deg enn vår kortklipte direktør, Martin Sagen.

Når er innsjekk/utsjekk?

Alle kan sjekke inn fra kl.15:00, men send gjerne en mail til hello@ydalir.no hvis du har behov for å sjekke inn tidligere.

Utsjekk er innen kl.12:00 i ukedagene og du kan gjerne nyte søndager helt til kl.16:00 ved ledig kapasitet. Hvis du sender oss en mail så skal vi prøve å imøtekomme ønske ditt!

Når er frokosten?

Man - Fre

07:00 - 09:30

Lør

07:30 - 11:00

Søn

07:30 - 11:00

Hvis du må avgårde før fuglene har stått opp så kan du gi beskjed til oss i resepsjonen med hva du ønsker på matpakken, så lager vi en frokost du kan nyte på veien.

Har dere matservering?

Hos oss serverer vi frokost hver eneste dag i tillegg til at vi har et lite utvalg av småretter etter frokost. Vi ønsker å løfte frem flere lokale og mindre restauranter.

Besøker du oss med en gruppe har vi samarbeidspartnere som stiller med lokale kokker i vårt egen kjøkken og lager en matopplevelse etter ditt ønske og budsjett! For gruppebestilling ta kontakt med oss på hello@ydalir.no.

Enkeltpersoner kan bestille take-away levert av Zouq, Dominos Pizza og Sabi Sushi.

Er det mulig å sette fra seg bagasje?

Vi passer gjerne på din bagasje!

Hvor kan jeg parkere bilen min?

Vi har et fåtall av parkeringsplasser på tomten til egen disposisjon, hvor vi har egen ladestasjon for el-bil og HC-parkering rett ved hovedinngangen. Skulle det være fullt er det flere parkeringsplasser 100 meter unna hotellet.

Hvordan går jeg frem for gruppebooking, firmaavtaler, arrangement og andre forespørsler?

Ydalir Hotel er et ypperlig møtepunkt og overnattingssted for bedrifter og organisasjoner som setter pris på følgende:

  • Støtte ideelle formål og være en bidragsyter til å fremme kunnskap
  • Bevissthet om kvalitet i alle ledd av serviceleveranse
  • Ønsker en profesjonell og hyggelig ramme i eksklusive lokaler
  • Særegenhet og privat atmosfære

Les mer her!

Ta kontakt med resepsjonssjef, Martinus Helland, på mh@ydalir.no eller 40 88 59 81 for hvordan vi kan bistå dine ønsker!

Hvor stor er TVen? Hvilke TV-kanaler har dere?

Alle våre rom har 40” TV og ChromeCast-tilkobling så du kan fortsette på din favorittserie! I tillegg har vi følgende kanaler:Kanaloversikt.png

Kan kjæledyret mitt bo med meg?

Selvfølgelig skal han/hun få lov til det. Med hensyn til allergier har vi egne rom som kun disponeres til besøk av firbente venner. Det vil være et vasketillegg på 250,-

Hvordan kommer jeg meg med kollektivtransport til hotellet?

I menyen under «Kontakt oss» kan du lese mer om veien til Ydalir